The bEgining......
1st
we go to mahkota prade and just to look around
Jam 11am aku g pulau Gadong,Take them and straight heading to mp.
ina & maz....best gak
then we lunch at pizza hut...i and cha'in choose to eat meal 3....sebenarnyer lebih pada nak saving duit.aku dan ngan cha'in rasanyer bukan banyak duit
so masing2 mula dah bajet
aku tak abis makan sumer pizza yang ader
tapi yang bagusnyer
pempuan 2 orang ni makan pizza depan aku yang baru tuh pergh....menarik gak
tapi udang
2nd
we go to dp
dp short form for dataran pahlawan
bestnyer jalan2 cari tudung plak untuk ina
dorang ni agak bagus gak
antara pempuan yang tak meletihkan aku
satu sebab yang ak suker
3rd
Pantai puteri
kat sini akhirnyer ku tah cerita tentang maz yang kini sudah berpunyer
satu berita yang memeranjatkan
namun aku taktahu kenapa aku terima dengan begitu tenang
padahal benda yang di buat bukan lah sesuatu yang aku harapkan sebagai seorang kawan
sebab jalan yang dipilih amatlah berliku
bukan senang
aku rasakan
dia begitu tenang
tahu aper perlu di buat
dan dia tahu keadaan dia
aku hormat keputusannya
huhuhuhuhu
end up nyer
hari ni aku blaja...manusia banyak perangai
banyak style
dan banyak gaya
kadang2 manusia lebih suker investment yang snagt berisiko
tapi dia tahu aper yang dia akan dapat adalah jauh lebih tinggi dari kiter jangkakan
bestnyer
malam ni aku akan dapat tdo
at least aku makin hari makin kenal dunia
aku belajar dari manusia lain untuk bertenang
satubenda yang paling manusia tak mudah buat
hanya orang yan berjaya dapat kawal ketenangan akan berjaya kawal keadaan
namun aku mahu lihat aperkah
kesudahan nya
............:_)
namun aper yang dapat
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment